Ryla camp, Alaska & nog meer avonturen! - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Wieke Ristimaki - WaarBenJij.nu Ryla camp, Alaska & nog meer avonturen! - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Wieke Ristimaki - WaarBenJij.nu

Ryla camp, Alaska & nog meer avonturen!

Door: Wieke

Blijf op de hoogte en volg Wieke

15 Juli 2012 | Canada, Kimberley

Hee toppers,

Op verzoek van een paar trouwe blog lezers zal ik vanaf nu aan af en toe even een kleine update doen. Dus niet meer grote saaie lange verhalen. En dat het wel drie weken tot een maand duurt voordat ik weer een nieuwe post.. Ik zal nu proberen om elke keer als er weer iets leuks gebeurd dat even te vertellen!

Ik ben naar Ryla camp geweest!(Rotary Youth Leadership Award) Was echt top! Ik heb super veel geleerd, en het waren gewoon weg 7 topdagen! We hebben super mooi weer gehad, ik heb super veel nieuwe mensen ontmoet, drie top maaltijden per dag! Echt goed geregeld allemaal. During de week kregen we de hele tijd workshops & presentaties about all different kinds of stuff. How to set goals & make your dreams come true etc. Gewoon allemaal erg interessant & goed voor future life! Nu heb ik natuurlijk alleen maar meer zin om de hele wereld rond te reizen en mijn dromen na te jagen hihi!

Dus zoals velen van jullie al door hadden.. Ik ga mijn ticket van 30 Augustus niet gebruiken. Ik kom nog niet thuis. Ik heb een cruise naar Alaska geboekt voor de eerste 2 weken van September. Ik ga samen met Margreet. (vriendin van m'n moeder) Eerste week zal de cruise zijn. We maken verschillende stops on our way.. En dan een week de tijd om te exploren en terug naar Vancouver te gaan. Gaat echt een top trip worden. Op de cruise is het ook nog all inclusive! Yumm!

In Oktober zal ik dan voor mijn full driverslicense gaan.. En dan wil ik daarna toch wel even op visite naar Nederland! Dan ben ik namelijk al 14 maanden van huis! Dat is toch best wel lang. Mis mijn familie echt super erg! Kan ik iedereen weer even zien etc. En dan is mijn plan om naar de Cayman eilanden te gaan komend winter. Ben nu wat dingen aan het uitzoeken hoe & wat. Ik wil daar namelijk graag werken en tijdje wonen. Maar ik moet eerst een werkvisa regelen neem ik aan etc.

Sooo, life is awesome and exciting like always. Ben lekker hard aan het werk op dit moment. Even weer wat geld in het laadje.. Maar het is topweer lately dus geen probleem! Pake & beppe komen ook op visite volgende week! Ze hebben very last minute nog een trip geboekt! Ik heb er zo zin in om hen te zien!!

I would like to hear from you guys...
Lots of love, Wieke xxxx

  • 16 Juli 2012 - 09:21

    Inge:

    Jaaaa, Wieke komt op bezoek naar Nederland! Haha, let me know when, want je weet dat ik meteen naar je toe race.. ;)
    De cruise klinkt echt heel gaaf, dus ik denk dat dat vast ontzettend leuk wordt. Heeeeeel veel plezier de komende tijd! Groetjes uit Nice

  • 17 Juli 2012 - 09:31

    Moesje!:

    Aaah, eindelijk een wat korter verhaal, haha! En nu wel vaker schrijven he? Elke week... ;) Zo fijn om te horen dat je het nog leuk vindt daar! En die cruise gaat natuurlijk helemaal geweldig worden! Onvergetelijke ervaring! Zondag zie je pake en beppe! Leuk leuk.. kun je hen je geboorteland showen.. misschien worden ze ook wel een beetje verliefd op Kimberley! Love you girl! Dikke kus van je memmie... <3

  • 22 Juli 2012 - 20:03

    Maverick:

    wat heb je toch weer veel beleefd!!!
    echt heel veel plezier met pake en beppe. en have a lot of fun!!!
    i mis you xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieke

Living my dream!

Actief sinds 31 Juli 2011
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 35364

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 22 Oktober 2013

Mountain Livin' 2013

26 Februari 2013 - 28 Mei 2013

Cayman Islands

13 November 2012 - 28 November 2012

Visiting family in Ontario

30 Augustus 2011 - 13 Oktober 2012

Living in Canada for 14 months

Landen bezocht: