Een boom op ons huis?! - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Wieke Ristimaki - WaarBenJij.nu Een boom op ons huis?! - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Wieke Ristimaki - WaarBenJij.nu

Een boom op ons huis?!

Blijf op de hoogte en volg Wieke

31 Juli 2012 | Canada, Kimberley

Hey toppers!!

Weer vanalles te vertellen! Ik heb mijn eerste 'backyard concert' beleefd. Er kwamen 3 verschillende bands bij een vriend in de achtertuin spelen! Echt goede bands, ik heb gedanst & gezongen.. Al mijn andere vrienden waren ook aanwezig. De Edmonton boys hebben me 's nachts thuis gebracht. Het was een heerlijke zwoele zomer avond, we reden heerlijk in de open jeep naar huis! Ik met de drie kerels, wat heb ik het toch maar weer goed voor elkaar!

Die vrijdags heb ik me toch iets beleefd, NIET TE GELOVEN! Het was een enorm hete dag en ik moest bij July fest werken. Ik was meatball sandwiches aan het verkopen voor het pasta restaurant dat ik werk. Sloeg het weer van het ene moment op het andere over. Er kwam me toch een storm aanzetten! Zoals je dat op televisie wel eens ziet, het gevoel als of ik in een tornado zat! Alles waaide in een soort van kolk en alles ging de lucht in. We hielden met 20 man onze partytent vast. Zodat ik op de grond zou blijven staan, en dat de party tent ook niet de lucht in zou gaan! Geld, servetten, hotdogs.. ALLES vloog in de rondte! Echt nog nooit zoiets meegemaakt, heb het moment zelf erg eng. Achteraf best wel gaaf!! Na al dat wind begon het gewoon keihard te regenen! We begonnen de boel in te pakken, maar ik had de mascara op de kin en ALLES was doorweekt! Hehe, eindelijk bijna thuis... Ik keek al uit naar een lekkere hete douche. OHNEEEE. Een boom was op ons huis gevallen! Ik snel naar binnen rennen om te kijken of het door het dak heen was gegaan, dat was gelukkig niet het geval! Maar jeetje, wat een schade aan het huis. En ik heb 2 dagen zonder electriciteit gezeten. Er waren 24 bomen op de golfcourse gevallen, ik heb gewoon gewerkt de volgende ochtend, maar ook daar geen stroom! Ik moest om 6 uur beginnen, ik kon geen eens fatsoenlijk make up op doen, het was pikke donker in de ochtend. CREEPY! Ik was ook helemaal home alone, grandparents waren op vakantie. Ohwell I survived, wat een avontuur!

Die zaterdags heb ik na een 16 uur lange werkdag heerlijk gefeest bij July fest. (Eerst 06.00-14.00 golfcourse > daarna 15.00-23.00 pasta place at Julyfest) Wat een mooi feest, we hadden weer een zwoele zomeravond en stonden heerlijk te dansen buiten bij de bands. Daarna was er nog een dance inside. Ik ben gewoon in m'n werkkleding het feest in gegaan, m'n haar zat voor geen meter, dus ik had een Happy Hans pet gekocht! Haha, ik zag er heerlijk Canadees uit! hahah. (Ik zag er dus eigenlijk NIET uit) Maar viel me niks niet tegen, kreeg nog genoeg aandacht hihi.

Nu zijn Pake & Beppe lekker hier. (Opa & Oma) En speel ik lekker als tourguide. We zijn naar de hotsprings geweest, hebben verschillende hikes gedaan, we zijn naar een historisch dorp geweest & nog veel meer. Ik vind het super dat ze hier zijn, en dat ik als trotse Canadees mijn woonplaats kan laten zien. We hebben nog heerlijk een week samen te gaan!!

Veel liefs,
xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieke

Living my dream!

Actief sinds 31 Juli 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 35367

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 22 Oktober 2013

Mountain Livin' 2013

26 Februari 2013 - 28 Mei 2013

Cayman Islands

13 November 2012 - 28 November 2012

Visiting family in Ontario

30 Augustus 2011 - 13 Oktober 2012

Living in Canada for 14 months

Landen bezocht: