Lake O'hara & andere avonturen. - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Wieke Ristimaki - WaarBenJij.nu Lake O'hara & andere avonturen. - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Wieke Ristimaki - WaarBenJij.nu

Lake O'hara & andere avonturen.

Blijf op de hoogte en volg Wieke

18 Augustus 2012 | Canada, Kimberley

Hee toppers!

Hier weer een berichtje uit het altijd nog zonnige & hete Canada! We hebben echt al twee maanden lang tussen de 27 en 33 graden! Lekker hoorr...

Ik heb echt een toptijd met pake & beppe gehad, ik heb ze als een trotse Canadees alle mooie dingen laten zien. Ik vond het erg jammer toen ze weer naar huis toe moesten. We hadden ook nog visite van Ontario & Engeland. Twee meiden van 26! Ik moest hun ook maar even rondleiden en mee te stappen nemen. Nou, dat is geen probleem voor mij hoor! Haha, we hebben echt een leuke tijd samen gehad, gekke meiden dat ze zijn! Toen was in eens alle visite weg en was het me toch stil in het huis. Maar heeeerlijk even hoor stiekum! Even gewoon weer in een normaal ritme naar je werk etc. Dus lekker werken in de hitte en een verschrikkelijk tan vormen op je lichaam. Mijn kuiten, armen & gezicht zijn echt super bruin! (Voor mijn doen) Maar ik heb dus een witte afdruk op mijn lichaam, van m'n werkshirt + korte broek & schoenen. FAIL. :(

Afgelopen weekend zijn granpa, uncle Tom & ik naar Lake O'hara gegaan, echt gaaf joh! Echt een super mooi plek om te zien, het water is zo blauw als in het zwembad! We hebben 15 uren gehiked in de high Alpine! Echt op enge plekken moeten lopen & klimmen! Maar ik heb het allemaal gehaald, en heb nu echt kuiten dat wil je niet eens geloven haha! Killer caves haha..

Deze week weer heerlijk aan het werk en 's avonds allemaal leuke/gezellige dingen met vriendinnen doen. Paar keer uiteten geweest, film gekeken, wat foto's gemaakt! Een paar keer naar de sportschool en heerlijk op stap! Allemaal golfers waren daar natuurlijk te vinden die mij allemaal herkenden van de golfcourse, mooizooo hoef lekker geen drankjes voor mezelf te kopen. haha goed geregeld!

Vandaag had ik toch ook iets leuks, vraagt een golfer waar ik in Nederland vandaan kom. Ik vertellen, blijkt zijn vriendin ook van Heerenveen te zijn! Hij droeg een 'Blauwe Kater' t-shirt. (kroeg bij ons in Heerenveen) wat een held, it made my day! Wat is de wereld toch ook klein!

Hope to hear from you guys!
Ciao xxx

  • 19 Augustus 2012 - 18:08

    Kenadian:

    Sounds like your having a blast! Enjoy it while it lasts! Before you know it itll all be over! Cant wait to see you in October.

  • 19 Augustus 2012 - 18:08

    Kenadian:

    Sounds like your having a blast! Enjoy it while it lasts! Before you know it itll all be over! Cant wait to see you in October.

  • 20 Augustus 2012 - 09:58

    Kiefer:

    Leuk Wieke!
    Wij zitten nu nog in Spanje. Lekker weer hier...net als daar.
    Kan niet wachten tot ik je zo weer terug komt.. Xx

  • 23 Augustus 2012 - 20:57

    Moesje:

    WAUW! Heb jij zomaar een reactie gekregen van KIEFER??? Haha... leuk leuk! Wij zijn net terug van Spanje en hebben het superleuk gehad! Ik ben POEPIEBRUIN en heb lekker geen "Farmerstan".... haha! Nog even en je zit gewoon met je kont op een gigamooi cruiseschip... you lucky girl!!! LOVE YOU!!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieke

Living my dream!

Actief sinds 31 Juli 2011
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 35363

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 22 Oktober 2013

Mountain Livin' 2013

26 Februari 2013 - 28 Mei 2013

Cayman Islands

13 November 2012 - 28 November 2012

Visiting family in Ontario

30 Augustus 2011 - 13 Oktober 2012

Living in Canada for 14 months

Landen bezocht: